EZ A WEBOLDAL SÜTIKET HASZNÁL
Weboldalunk sütiket használ az oldal működtetése, a használat megkönnyítése, az oldalon végzett tevékenység nyomon követése, a weboldal forgalomelemzése, a tartalmak és különböző funkciók testreszabása és a releváns ajánlatok megjelenítése érdekében.
🍪

ALKATRÉSZEK

KIEGÉSZÍTŐK

Kosár

RoyAl Kerékpár

94255200MK
A Csepel RoyAl egy pillekönnyű, alumínium vázas fixie/singlespeed kerékpár, karbonvillával. Ez a kombináció nemcsak a városban teszi gyors és agilis társaddá, de hosszabb távokon sem hagy cserben. A minimalista felépítésnek köszönhetően minimális a karbantartási igénye, így több időd marad a tekerésre.
Elérhetőség:
nincs raktáron
283 900 HUF

Színek

Matt Keki
Szürke

Méretek

520
560
600

Felszereltség

Váz: SINGLESPEED/FIX , 6061 ALU
Villa: 1 1/8", KARBON, ALU NYAK
Hajtómű: CSEPEL TETA 165MM, 42T (ALU)
Racsni: CSEPEL 16T 36/6
Monoblokk: CHINHAUR 107MM, CH52EN
Lánc: KMC 1/2"x1/8" Z510H
Fék: CSEPEL STUPOR 45,5-58,5MM (ALU)
Fékkar: CSEPEL CROSS RADIUS (ALU)
Felni: CSEPEL RINGO 28", 622-14 32H (ALU)
Agy: CSEPEL LUXUS 32H M9X100MM / Fix-Free 32H M10X120mm (ALU)
Küllő: CN 2,0MM ROZSDAMENTES
Köpeny: KENDA KWICK ROLLER SPORT 26-622 K1029
Tömlő: KENDA 622/630 FV 60MM
Kormány: CSEPEL PISTA 25,4/400MM (ALU)
Kormányszár: CSEPEL LUXUS 25,4MM (ALU)
Kormánycsapágy: CSEPEL WAK 1-1/8" A-HEAD FÉLINTEGRÁLT
Markolat: CSEPEL ALI 175MM
Nyereg: CSEPEL WAK SPORT
Nyeregcső: CSEPEL WAK 27,2X400MM (ALU)
Nyeregcsőbilincs: CSEPEL WAK 31,8MM (ALU)
Pedál: MARWI TOTAL SP-610 9/16" (ALU)

Geometria

Váz méret (mm) 520 560 600
[b] Fejcső szög (°) 73,5° 75° 75°
[f] Fejcső hossz (mm) 110 135 160
[d] Effektív felsőcső hossz (mm) 520 560 600
[a] Nyeregvázcső szög (°) 75,5° 74,5° 74°
[c] Nyeregvázcső hossz (középtől csőtetőig) (mm) 520 560 600
[g] Láncvilla hossz (mm) 390 390 390
[i] Középcsapágyház esés (mm) 55 55 55
[j] Villa hossz (mm) 365 365 365

Galéria

Még több Csepel a közösségi médiában

@CSEPELKEREKPAR


#CSEPELBIKE #CSEPELKEREKPAR #CSEPELTORPEDO #TRACTION #CSEPEL #WOODLANDS #CSEPELEBIKE

Keresett termék